=?iso-8859-2?Q?Re: Re: Re: RVLX 125W TESLA da sa s tym nasvecovat PCB?=

JMD jmd@szm.sk
Pátek Květen 12 15:20:23 CEST 2006

Kuprexit od Gumon BA a na nom SCR 5 ma cez 20 rokov. Skusim este
slniecko, ak bude cez vikend pekne pocasie, mozno sa len nestretli
vlnove dlzky s peakom citlivosti SCR 5. Ked to budem do obeda stihat
este mam do 12:30 hod v zalohe GME s Pozitiv 20.

Bohdan

Predmet:Re: Re: RVLX 125W TESLA da sa s tym nasvecovat PCB

TO  MAREK:

S tou teplotou vyvojky mas pravdu ,psal jsem to sem

do konfery nejmene 3x v odstupu i nekolika let.

TO ALL:

je pekne jak se tato problematika cyklicky opakuje.

Je to jako v konfere D70 - dotaz mam novou D70(50) a neco v ni hrka.

Radim