Update stranky DDS generatora

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Květen 12 11:17:34 CEST 2006

Oboji koupeno. Bohuzel na stavbu nezbyva cas:( Ale ono na to dojde:)

Printed:
-plosnaky na DDS/rizeni... - naprosto bezproblemove a okamzite. Proste fantazie
-plosnaky na zdroj/panel - pro zmenu naprosto bezproblemove a
okamzite. Proste fantazie:) Byli tak rychli, ze jsem doma zapomnel
upozornit, at tu dobirku prevezmou a musel jsem na postu:)

Tronic:
-Naprosto bez problemu a ochotni, termin dodani je zde delsi, ale
splnili termin, ktery slibili - takze plna spokojenost.

Doplnim:
-amtek (chipi AD*) - naprosto bez problemu a ve slibovanem terminu
-microrisc (relatka) - naprosto bez problemu, vstricni, bleskove rychli
Marek

PS: -omylem jsem si koupil jeden panel navic - venuji
PS2: -zbylo mi jeste prebytecnych do 11ks relatek (objednaval jsem
vic, muzu odprodat) - ale u tech mi nevadi, jestli mi zustanou:)