DDS generátor - software

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Pátek Květen 12 09:35:07 CEST 2006

Děkuji za info
chyba byla skutečně v napájení. místo 317 jsem tam dal 7812 (zatracené
noční osazování), ono 3,3V nastavit šlo, ale při zátěži kleslo. Dále
jsem zjistil že mi v GM dali místo 74HC573, HCT573 - ten na 3,3V nejede.
každopádně generátor už mi funguje, DDS obvod verze AST jsem bez
problémů rozjel na 300MHz, hřeje sice, ale dal jsem na něj chladič. Nový
firmware vyzkouším.
Každopádně moc děkuji.
Karel