Re: Re: RVLX 125W TESLA da sa s tym nasvecovat PCB

JMD jmd@szm.sk
Pátek Květen 12 09:22:57 CEST 2006

Ta doska si to UV asi nevie plnohodnotne vychutnat.

Vidim, ze by bolo rozumne, ak bude cas, ta skocit do obchodu.

Dakujem

Bohdan

Od: Mira Benes

Komu: HW-news

Poslane:Fri, 12 May 2006 09:05:07 +0200

Predmet:Re: RVLX 125W TESLA da sa s tym nasvecovat PCB

Muzu potvrdit ze konkretne tato vybojka s odstranenou vnejsi bankou

vydava UV zareni potrebne k osvitu PCB. Vyzkouseno s Positivem - staci

dve minuty na cca 10cm.

mira

PS: Minuta bez ochranych bryli zpusobi velice pekny zanet spojivek.

Hw-list@list.hw.cz