RVLX 125W TESLA da sa s tym nasvecovat PCB

JMD jmd@szm.sk
Pátek Květen 12 08:41:38 CEST 2006

Od brata som dostal do vienka dve vybojky s poulicneho osvetlenia a tlmivku.

Chcel ma usetritl trapenia s horskym slnkom, kde pri starsich PBC z
cias socializmu je problematicke odhadnut cas osvetlenia aby sa este
nezapiekli od infra trubic pouzitych ako predradny odpor.

Vcera som pokazil dve mensie dosky.

Prvu som svietil po 3min. nabehu vybojky som to podstrcil na 10min. potom na 20min. a este je to malo!

Prekryvam to 3mm sklom spolu s klasickou foliovou predlohou do atramentovych tlaciarni.

Ma vobec RVLX 125W potrebne UV C ziarenie?

Vo vzdialenosti asi 10cm (je uchytena do drziaku, sklenna banka s luminof. a so zavitom je odstranena).

Dakujem za radu.

Bohdan

http://mail.szm.com - e-mail a priestor na www stranku zadarmo

http://webhosting.szm.com - domeny a webhosting za najnizsie ceny