RE: Paměti do starýho střepu.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Květen 11 10:38:52 CEST 2006

1. starsi pameti bezne nejsou, protoze se s nima kseftuje v tech "strepech".
2. W2K + 256 ram na 450 celeru nestaci ?
3. urcite bych si nejdriv zkontroloval jaky velikosti a jakou max. kapacitu board podporuje, coz u via + 450 celer
   bude mozna tech 512max. a buhvi po jakych "kouscich".
preju at levny pameti sezenete, ale je to bida.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Thursday, May 11, 2006 10:21 AM
To: HW-news
Subject: Paměti do starýho střepu.

Dobrý den
Potřeboval bych pro bráchu do jeho kompu Celeron450/via nějaký paměti, tudíž paměti typu sdram dimm 133 jednostranný.
Nemůžete mě nasměrovat na nejaký inteligentní zdroj?
Brácha studuje a je bez peněz, takže to zasponzoruju já, ale jen pokud to bude levný.
64MB a pod. moduly prosím nenabízejte. Má w2k na 128MB a to je smrt. Chtělo by to >=512MB Díky Jakub Ladman _______________________________________________