Re: Paměti do starýho střepu.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Květen 11 10:29:02 CEST 2006

Maj to bejt nový nebo starý paměti? Nový se ještě prodávaj, ale stojej
cca 2x (nebo víckrát) tolik co DDRka. Obvykle se v ceníku píše, jestli
jde o jednostranný nebo oboustranný DIMM, případně i kolik má čipů.

http://ekatalog.pocitace.biz/presmerovaniEU.aspx?goto=/zbozi.aspx$$skup=1$kat=174$pkat=1637$akt=1&web=79

Osobně si myslim, že by se vyplatilo vyměnit komplet základ PC
(CPU+MB+RAM), na bazarech to často někdo prodává jako komplet - zbytek
po upgrade. Viz. např. www.pzbazar.net

P.K.