RE: a ještě nabíječky.... K mobilům

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Květen 11 02:44:43 CEST 2006

Chci se zeptat, zdali nabíječka k mobilu (typicky NOKIA) za 100,- - napr.
www.forevergsm.com - spinana - je stejne kvalitni jako originalni nabijecka
(trafova)?

Anebo to spise kur.. baterky v mobilu tim rychlonabijenim?

Kdyz to ma 5-10V (misto stabilnich 5V) a 800mA (misto originalnich 350mA),
tak si nejsem jist, jestli je to k baterkam setrny?

Delta peak se tam zminuje, jake jsou vase zkusenosti? Uz jste nekdy videli
znicene baterky na Nokii? Ja jeste ne i po letech drzi treba 5 dnu. Ale ted
tu mam tuhle "kvalitni" nabijecku tak nevim, aby se to nevyplatilo, na
nekolika mobilech po roce menit baterky bych nemusel.