Re: Chlazení LM2576

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Středa Květen 10 16:31:41 CEST 2006

Topit to bude minimalne. Pro ty 2A by mel stacit jen nejaky malinky chladic
primo na ten IO. Nezapomente dat ale i tu shotkynu za nej vykonnou, i ona
bude trochu hrat. Ja ted s timhle stabilizatorem delam kompletni laboratorni
zdroj a i kdyz je jen na 3A, bez problemu z nej beru 5A pro 12V halogenku
:-) To uz ale nejake to chazeni potrebuje.

ZN

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference2@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 10, 2006 3:30 PM
Subject: Chlazení LM2576

Hello All,

  Mám tady od nějaké tiskárny spínaný zdroj 13V 2,2A. V šuplíku jsem našel
  LM2576T i s cívkou. Chtěl bych z toho udělat regulovatelný zdroj od 1,2V
do
  12V tak, že bych na výstup toho spínaného zdroje zapojil ten LM2576T. Chci
  jako náhrady za adaptéry, které občas doma používám k magneťáku, hračkám,
atd.
  NEmám ale vůbec představu, jak velký chladič budu potřebovat na ten
LM2576.
  Bude to fungovat? A bude to hodně topit?

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic