Budice bipolarnich krokovych motoru 10A

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 10 12:14:07 CEST 2006

Pavel Hudecek napsal(a):
> Po zapnutí bude následovat přibližně toto:
> 1. 48 V se přes vnitřní diody horních tranzistorů ocitne na obou výstupech.
> 2. izolace G-S se prorazí (max 20-30 V)
> 3. 74... se rozletí na kousky
>
> Horní tranzistory obraťte emitory na +48 V, nebo nahraďte N, třeba stejnými,
> jako máte dole.
>
> Dobrou inspirací, jak mají vypadat jejich budiče mohou být vnitřní zapojení
> různých drahých můstkových, nebo horních budičů třeba od IR.
>
> Příloha je velmi velká především rozměrově, takže si člověk musí obrázek uložit
> [...]

Ok kouknu se na ty mustkove budice. Mimochodem nebyl by nejaky tip na
nejake sehantelne a cenove prijatelne primo integrovane mustky
pouzitelne primo na tohle?

Ad priloha - problem je v tom, ze jsem se uklepl a vlozil do mailu jinej
soubor - tenhle jsem poslat nechtel protoze je opravdu hnusnej. :-(

Ja na tohle pouzivam IrfanView - funkci zobrazeni na velikost obrazovky
ma na tuknuti klavesy F.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info