Tichy PC - hotovo

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Květen 10 09:55:46 CEST 2006

Dobrý test je PRIME95, v režimu torture se dá celkem dobře zjistit jak na
tom systém je a, většinou Intel, zda nevkládá CPU NOP cykly.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 10, 2006 9:46 AM
Subject: Re: Tichy PC - hotovo

2006/5/10, Michal HW <michalgregor@centrum.cz>:
> Tak jsem "umlcel" PC - strcil jsem ho do vedlejsi mistnosti.
> Kabely+HUB asi za 1500kc, coz je podstatne mene nez vodni chlazeni.
> Zatim se zda ze vse funguje jak ma. DVI-5m, USB 2.0 - HUB 5m. COMy asi 7m,
> klavesnice+mys na PCI 6-7m, zvukovka 6m a taky 230V AC 5M.
> Jediny drobny problem je zapnuti. Z klavesnice to nejde i kdyz ma BIOS pro
> to podporu.
>
> Zajimava je i teplota procesoru. Ukazuje mi to 37 stupnu po celedonnim
> provozu. Mam "tepelny zaric" od Intelu D920 a puvodni chladic. Asi mu
> davam
> [...]

Jesi mu chcete dat zabrat, tak krome specialnich SW na vytizeni CPU
muzete pouzit i vizualizaci z Winampa. Nastavte nejvyssi rozliseni a
dalsi veci aby to bylo narocne na vykon procesoru - pokud se bude
obraz sekat, je CPU vytizeny na 100%.

Jinak "celodenni provoz" nezvysi teplotu CPU sam o sobe, pokud budete
jen cely den psat v Notepadu, tak se CPU bude vetsinu casu flakat.

P.K.