AVR a SRAM (jak osetrit CS)

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Úterý Květen 9 18:06:51 CEST 2006

  Ja pripojuji /CS signal na reset procesoru (z watchdogu ve spravne
polarite). Pokud procesor nebezi korektne, je pamet hlucha/nema.
  Jinak, jak uz tady nekdo psal, datove a adresove linky muzou byt
pripojene libovolne. Procesoru je jedno kam se co do pameti fyzicky
zapise, protoze to same zase ze stejneho mista precte.
  Novalex