Poradte laboratorni zdroj alespon 10A (5-8V)

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 9 15:36:22 CEST 2006

GM zacalo prodavat spinane zdroje 1-30V 30A respektive 1-15V 60A , chteji za
to cca 10k Kc kolega hlasi, ze to zkrat prezilo, ale zadne blizsi info k
tomu nemam

http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=722-260&lk=&sk=&pict=&jaz=
http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=722-277&lk=&sk=&pict=&jaz=

Na zvazeni je zda to nepojmout globalne a na Ebay se nepoohlednout po
nejakem starsim Agilent zdroji,je to preci jen trochu jina kategorie a vyjde
to na podobne penize jako nova PRC produkce.

http://www.home.agilent.com/USeng/nav/-536897755.0/pc.html

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Peca
Sent: Tuesday, May 09, 2006 12:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Poradte laboratorni zdroj alespon 10A (5-8V)

Dobry den,

> Nejdriv male rypnuti, rika vam neco tavna pojistka, take pojistka a take
> hori , tak si nestezujte :-)

to ano. Reknu to jinak: kdyz uhori libovolny kus zdroje tak, aby
neohrozil zarizeni, tak budu "spokojen". To u zmineneho zdroje
(vyrobce EMG-Product) ovsem nenastalo, ten odesel tak, ze druhy den
vytasil ven 37V, s kteryma neslo hnout.

> Mate nejakou predstavu o tom co od daneho zdroje ocekavate a kolik chcete
> utratit?
>
> Krome vystupniho U a I je rozhodujici predevsim jake zvlneni a sum na
> vystupu ocekavate a jak moc presna musi byt regulace?

Zvlneni a sum nejsou uplne kriticke -- zadna velepresna mereni, pouze
mikropocitace a motorky. Presnost vystupniho napeti staci klidne
okolo 0.1V.

> Nebo jinak, pokud si predstavujete utratit do 5k Kc kupte DSP4005 od J.
> Polivky viz www.cbazar.cz <http://www.cbazar.cz/>
> Mam ho a na bezne veci je to naprosto pouzitelny spinany zdroj, uz mi sice
> jednou odesel vystupni tranzistor, ale bylo to diky nejakemu bordelu v
> napajeni, kdy odesel i zdroj v PC. Bohuzel je to jen 5A.

5A nestaci :(.

> Dalsi kategorii jsou zdroje s zvlnenim nekde pod 1mV ale tam uz pocitejde
> cenou pres 1000$.

Zvlneni neni kriticke. Na prvnim miste je spolehlivost, aby neohrozil
pripojeneho robota. Nakonec asi skoncim u stabilizovaneho Diametralu
za 10000-15000, ale porad bych jeste rad nasel nejakou hmotnostne
nebo cenove vyhodnejsi variantu.

Dekuji a preji pekny den,
Marek P.