[OT] ale totalni, kdy a cim se strikaji tresne proti vrtlu tresnove?

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Květen 9 12:55:48 CEST 2006

Tak z elektrotechnického hlediska bych to řešil tak, že .... ;-))))

Teď vážně: Teda né, že bych to věděl - o těhle věcech nemám ani ponětí, ale
čistě náhodou tady je zrovna známý odborník, který říkal, že postřik v
žádném případě nedoporučuje (nejen, že to není tak účinné, ale také kvůli
tomu, že to je pěkně nechutná chemie, kterou pak sníte i s těmi třešněmi ;-/
) - doporučuje žluté lepové desky, na které se mušky nachytají.

LuKas