AVR a SRAM (jak osetrit CS)

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Květen 9 12:52:49 CEST 2006

Diky,myslel jsem si to. Akorat mi vrta hlavou proc se to tak muze delat?
Kdyz jsem se ucil adresaci pameti, tak prvni co do nas vtloukali bylo ze
nejdulezitejsi je /CS signal, a potom operace (+chovani na sbernici) se
ridi /OE a /WR.
Takhle pamet bude porad nastartovana a ta spotreba bude velka.

Jeste takova otazka trosku mimo... je nejaky trik jak optimalizovat
zapojeni MCU - latch - sram pamet ? (schema a PCB delam v Eaglu 4.1x)
Soucastky jsou v pouzdrech SOIC-wide , mcu (atmega128) v TQFP. A zatim
je to docela divoky, moji snahou je to nacpat na 1-stranny plosnak (+par
propojek vzduchem)

LP.

---------------------------------

Na A15 a SRAM bude v dolmi pulce adresniho prostoru, pripadne GND a bude
se zrcadlit v obou pulkach Ale podivejte se do DS ke konkretni SRAM,
zalezi totiz dost na dalsim zapojeni, respektive pozadavcich (zalohoani,
nizka spotreba, etc

S pozdravem
MK

Zdravim,
resim problem jak spojit Atmega128 + SRAM 62256.
/WR spojim s /WE
/RD spojim s /OE
ALE s latch 74xx573
A kam spojim /CS (SRAM) ?

Vim ze bych ho mohl dat na nejaky i/o pin, nicmene se mi to zda
komplikovane.