"vysokonapatovy" push-pull vystup

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Květen 9 09:15:16 CEST 2006

Tudy cesta nevede.

Ja som vobec nechcel hovorit o zapojeni, skus si precitat povodnu
otazku. To zapojenie je este zlozitejsie, je tam tych lediek viac, aj
odporov, vsetko vo vnutri v ciernej krabicke. Ak dostanem uspokojivu
odpoved na moju otazku (alebo si ju uspokojivo vyriesim sam) a budem mat
cas, mozeme sa potom akademicky pobavit o tom, ci sa da najst nejake ine
riesenie nez pouzit push-pull-y.

Kazdopadne dakujem za snahu, obrazok je pekny, ilustrativny, len trocha
tmavy, vidim, ze urychlovac uz bezi a musite setrit elektrinou :-)))

wek