Plochy kabel na CNC frezku

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 8 22:27:16 CEST 2006

Prichy napsal(a):
> No, ja jen abych neutratil 7kilo za neco, co bude jeste horsi....
>
> Napr na tom mym je napajeni 24V, otacky 5500
> prikon 140W, moment 0,28Nm
> jenze prave kdyz ho prevedu do rychla tak se motor uz silne hreje.
> S frezama 0,5 1 a 2 potrebuju docela velky otacky...pricemz
> beru tak 0.3mm dural....pak uz bych mohl rusit a nas... sousedy :-)
> Ptal jsem se hlavne proto, abych mel predstavu....
> Nevim presne otacky, ale teoreticky by meli (v soucasne dobe)
> byt kolem 11000 posuv 40mm/min.(vse mam nastaveno
> vzhledem k vibracim - hluku..nerikam, ze by neslo pridat)
> [...]

No to ja Vam nezarucim, ze to bude to prave. Ale vim, ze treba ty BLDC
motory pouziva naprimo jedna modelarska firma na vyrobu svojich
stavebnic jiz nekolik let a co vim tak snad se ty motory menili jen
jednou. U BLDC je to ale jen otazka lozisek a chlazeni - jinak tam nema
co odejit.

Nicmene jsem presvedcen, ze prevodovani do rychla neni zrovna idealni
zalezitost. Takze je otazkou jak lehce a dobre vam vreteno bezi.

Pokud se potrebujete dostat na vyssi otacky a nechcete prilis investovat
tak muzete zkusit bezne provedeni MIG 600 - to je to same, ale za
polovicni cenu a muzete jej bud dat naprimo a nebo s prevodem 1:1.
Rozdil je jen v tom ze provedeni BB ma predni kulickove lozisko, vetrak
a malinko silnejsi magnety.

Motory rady 600 se bezne pouzivaji naprimo na ruznych rucnich bruskach.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info