Kvalitní dvojitý OZ do předzesilovače pro gramofon.

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 8 21:34:21 CEST 2006

Saša Svobodová napsal(a):
> Hezký večír,
>
>     vidíte a já žila v dojmu že nejlepší je nezkreslený zvuk. Asi žiji v
> bludu. Děkuji za vysvětlení.
>
> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
>

> 					Saša K. Svobodová

Ono je to asi trochu slozitejsi. Pokud bychom meli misto usi merici
mikrofony tak mozna ano. Ale kazdymu narostly plachty jinak a ma i jine
subjektivni vnimani. Kdyz nekomu budete skrabat nechty po popelnici tak
muzete riskovat vazny uraz a nekomu to absolutne nevadi.

Take je neco jineho poslouchat v mistnosti, ktera zvuk nejak deformuje a
neco jineho je poslouchat treba na sluchatka.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info