Re: Nastavení zvukovky aneb duch v počítači (OT ?)

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Pondělí Květen 8 21:03:33 CEST 2006

Zdravim,
tohle nastaveni je pristupne i vsem programum, samo od sebe se to pravdepodobne nezmeni. Napriklad kdyz spustim DScaler (program pro sledovani televize z TV karty) tak si sam zapne Auxiliary vstup a nastavi mu svoji hlasitost. Pri ukonceni DScaler-u to zase vypne a nastavi puvodni hlasitost a prave tohle nemusi nejakej blbe napsanej program udelat a pak to zustane zmenene.

S pozdravem,
Ales Chlubny