Nastavení zvukovky aneb duch v počítači (OT ?)

Pondělí Květen 8 20:33:08 CEST 2006

Hezký večír,

    když už je řeč o zesilovačích, nepadá prosím někoho, proč se mi mění
nastavení zvukovky ?

    Nastavím si ovladače podle obrázku
http://www.sasa.monty.cz/images/mix/plocha.jpg  a jsem spokojená,
nějakou dobu. A pak se to "samo" změní, tak že oba reproduktory (či
spíše sluchátka) hrají stejně nahlas.

    Je to nějaká bota v systému a nebo je to "vlastnost" ? Ještě jsem
nepřišla na zákonitost, ale časem se to mění. Proč to netuším.

    Asi to dopadne tak, že za zvukovku šoupnu zesilovač pro sluchátka a
tam si to nastavím hardwarově. Zesilovačů jsem našla docela dost, jen
nevím jaký je nejlepší pro mé použití.

    Nějaké nápady ? Díky za odpověď :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz