Konstrukce Flashmetru-expozimetru

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 8 20:09:53 CEST 2006

Milan MCM napsal(a):
> sorry za tu hrubku ve slově závislost :))

Zrovna sla kolem moje manzelka a malem ji braly mrakoty...no jo no
novinari :-)  To se stane kazdemu.

> Já delší dobu fotografuji v podzemí - jeskyně a tak takže zde je podobný
> problém - otevřená závěrka
> a serie několika záblesků.  Prozatím byla používána metoda pokus - omyl
> posléze již z praxe hrubý odhad
> a výsledky na klasický kinofilm nebyli až tak zlé.  Jak by se choval
> digitální fotoaparát nemám potuchy
> zatím jsem v těchto podmínkách nezkoušel.

No tady v tomto pripade kdy se Vam nemeni scena - je staticka se to da
spocitat podle jednoho zablesku a ten bez problemu zmerite timhle zarizenim.

No a nebo si to budete muset dopsat. :-) Pan Dolezal tam zdrojaky dava.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info