Konstrukce Flashmetru-expozimetru

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 8 19:58:31 CEST 2006

Milan MCM napsal(a):
> Jinak řečeno  jedná se o tu převodní tabulku  a k ní přiřazené  clony/časy.
> Teplotní závyslost - to mě už docvaklo chápu.

Jedna se o to, ze si pomoci toho spocitate zavislost napeti na snimaci
na EV. Pokud mate tohle tak z toho pak zpetne muzete dopocitat vzdycky k
odpovidajici clone nejaky cas a obracene.

> Kumulativniho mereni zablesku  - tím myslíte při odpálení více blesků na jednou ?

No myslim tim to ze mate otevrenou zaverku (po nejakou dobu) a
nekolikrat blesknete - daji se stim delat fotky se stroboefektem. Nekdy
je to docela zajimave.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info