Kvalitní dvojitý OZ do předzesilovače pro gramofon.

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 8 18:53:29 CEST 2006

Pavel Krafcik napsal(a):
> Tak jste mě přesvědčili, že patice musí ven.
>
> Pavel Krafčík

Nedelejte z toho vedu. Pokud se bavime o TL072 a spol. tak tam tu patici
klidne nechte - nepoznate naprosto nic. Pri tech proudech co tam tecou
jsou prechodove odpory na patici dle meho uplne zanedbatelne. Daleko vic
bude delat treba nedokanaly navrh DPS.

Je to uz delsi dobu co jsme zde resil zesilovac pro sluchatka. Mel jsem
udelanej zesilovac ve tride AB z diskretnich soucastek v koncovem stupni
a jako zasilovac pouzit dvojity OZ v patici.

Prestoze mi zde nekteri neverili tak stale trvam na tom, ze kazdy OZ
hraje trochu jinak (subjektivne) a jsou tam jasne slysitelne rozdily.
Treba zmineny TL072 hral hodne ostre treba proti NE5532.

Ta patice je, ale to posledni co je treba resit. Daleko vic budete v
dvojitem OZ slyset treba preslechy a podobne zalezitosti. I kdyz u
gramofonu to bude asi mnohem horsi na zdroji signalu. :-(

Z tech levnejch OZ se mi asi fakt nejvic pozdaval TL072. Ale posloucham
vic bigbeat a rock takze tak je to asi prinosem.

Jinak pro mne je stale neprekonana kombinace OPA627 a BUF634 jako
idelani predzesilovac. Ale to neni pro magnetodynamickou prenosku ten
spravny OZ - myslim ze ma jen male povolene zesileni. To spis OPA637.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info