"vysokonapatovy" push-pull vystup

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Květen 8 12:32:22 CEST 2006

 8.5.2006, 12:28:30

Vas diplom klidne ponecham v celku, ale alespon ucho bych vam s chuti
utrnul. :) Co takle uves jak to ma byt rychle, ci jaky je max.
dovoleny ubytek - hlavne v kladne vetvi.
LM339 --> LM324 by nestacilo ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz

--
Jan Waclawek napsal:

> Zdravim vsetkych,

> mozno mi teraz zopar ludi bude chciet roztrhat diplom, ale potrebujem
> inspiraciu...

> Ako najjednoduchsie a najlacnejsie zrealizovat stvornasobny digitalny
> dvojcinny (push-pull) vystup na "automobilovych" 12V (z nejakeho bezneho
> digitalneho vstupu, 5V alebo 3.3V)? Pracovat to bude do cca 500 ohmov
(=>> prud nieco cez 20mA), rychlost je viacmenej DC.