Jak vyzehlit sum napetove reference?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Květen 8 12:24:11 CEST 2006

 8.5.2006, 12:16:43
Dobry den

Tepelny sum na odporech muzete zmensit !pouze! tremi zpusoby
1-snizenim teploty toho odporu
2-zmensenim sirky pasma ve kterem merize
3-zmensenim ohmicke hodnoty odporu

Zadny Super_Rezistor znacky "XYZ" ktery by pri pri stejnych podnimkach
mel mensi tepelny sum nez bezny "ABC" !neni! fizykalne mozny.
Ma-li "XYZ" mensi sum nez "ABC" pak se nejedna o sum tepelny ale
nejaky jiny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz