Jak vyzehlit sum napetove reference?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Květen 7 20:25:10 CEST 2006

S tim odporem mate pravdu, snazil jsme se pouzit nejaky nizkosumovy
odpor od Vishai, ktery jsem nasel v supliku. Pouziti LC clanku
vysledky neprineslo, nejlepsich vysledku jsem dosahl kombinaci
L,C,R. Vyraz reference jsem pouzil pro zjednoduseni, v realu jde o
DAC a tak papametry jsou dany. Sirka pasma 10Hz je dostatecna a
snizeni sumu 10x bude stacit :-)

>Zdravim,

No odporum by asi bylo lepsi se vyhnout vzhledem k sumu, ne?
Casova konstanta RC clanku Vas bude nutit zvetsovat odpor a
kapacitu, ale tim zvetsenim odporu si tam prece zavedete dalsí
zdroj sumu...

Lepsi by mohly byt LC clanky...
Co trebas chladit tu referenci?

Nicmene mam pocit, ze 100x snizit sum prvku, ze to je na urovni
predvolebních slibu, ktere se nedaji/nemusi splnit:).

Jen tak mimochodem, tech 50uV je pro jakou sirku pasma?
Kdyby to bylo do 10Hz, tak to by pak mohlo byt zajimave ADR433,
respektive obdobny typ vhodného napeti. Ma cca 3.5uV...