RE: Když je ten prodloužený víkend

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Neděle Květen 7 18:15:30 CEST 2006

> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Novotný Pavel
>
> Koukam, ze tu nekdo prave objevil ameriku :-)))))

Jsem to nějak tušil, ale nevěděl, že to logují,
ale alespoň je to bič na ty, kteří pod záštitou
anonymity tam píší někdy urážky atd.

> Nicmene k tem diskuzim  a nutnosti byt anonymni
> Vlastne svobode projevu vubec.

Tak se právě teď nudím, tak Vám odpovím,
než to ADMIN utne. ;o)

> 1.Spolecnost je svobodna a demokraticka pouze tehdy kdyz si v ni kazdy
> jednotlivec muze bez obav rici svuj nazor.

Nikdy nelze říkat naprosto vše bez své odpovědnosti.
Rasismus, xenofobie, fašismus atd. , to opravdu ne.

> 2.CR bohuzel nesplnuje bod jedna, neni tudiz demokratickou
> zemi, mame u nas
> zakony, ktere nam diktuji co smime a nesmime rikat.

Moje svoboda končí tam, kde začíná ta Vaše.

> Smutne zvlazte v dnesnich dnech , kdy nasi dedove oslavovali
> prichod svobody
> a tesili se, ze si opet dubou moci rikat co budou chtit.

Nebojovali ti naši dědové náhodou také proti fašismu ?

> No.
> Tomu memu vysvetlili hned v breznu 48 jak moc se pletl.

Nevěřím, že by se to v ČR vrátilo před rok 1989.

B.