zisk antény notebooku

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Květen 7 12:35:58 CEST 2006

ano, presne toto som vedel, niekto je tu na toto slovo extremne citlivy.
Fyzici nech uz prosim (s prepacenim) drzia huby... ano, pojem eter sa uz
nepouziva na vysvetlenie javov z oblasti elektromagnetizmu, napriek tomu
sa stale poziva v hovorovej reci, napriklad v suvislosti s
rozhlasom/televiziou/vysielanim.
Aj ked sa Marek Pavlu postavi na usi a bude mavat pipikom stale poviem
ze vysielam do eteru :-) A doktorat z mikrovlnnej techniky nepojdem
vratit :-)
b.