RE: zisk antény notebooku

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Květen 7 11:11:36 CEST 2006

Kupte Yaginu cca 15dBi, tim nic nezkazite.
Polarizace to umi obe a pokud neco chytate v mistnosti na notebook tak s
touto antenou na fasade nebude problem, pokut nebude problem s zarusenym
eterem.
Pro pripojeni budete muset stejne kontaktovat majitele AP, tak je nejlepsi
zjistit ci to je a oni uz vam reknou na jakou antenu a zda vubec  vas
pripoji.

Hello All,

  Kamarad si koupil notebook Acer Travel Mate. Ma to vestavenou WiFi
  kartu. Jakou to ma natenu? Jakou ma ta antena polarizaci, a hlavne,
  jaky muze mit ta antena zisk? Jde mi o to, ze se mu doma obcas na
  tom notebooku objevi nejaka bezdratova sit. Chtel by si koupit AP, a
  k tomu antenu. Nevi ale, jakou antenu, s jakym ziskem bude
  potrebovat. Takze bych potreboval zjistit, jaky zisk priblizne muze
  mit ta antena v notebooku, abych mel predstavu, co koupit
  za antenu.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic