Re:nahrada repro ARV 161 a ARO 6604 ?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Květen 6 15:32:47 CEST 2006

Mam dojem, ze misto ARO se pozdeji vyrabely ARN, mechanicky stejne ale s vetsi citlivosti.
Pokud to neni zadny hifista tak by ani nemusel poznat ze ty nahrady maji ponekud jine parametry.
A vubec, pokud je zenaty a otec ditete, tak mu spise jde o to aby mu doma neco delalo hlukove pozadi
a na to by stacily IMHO nejake reprobedynky pro pocitac nebo bedny z nejake vyslouzile hifi veze.
Asi uz je skoda prace ty bedky opravovat.