Re: určení polohy pomoci akcelerometru

Martin Locker locker@vosrk.cz
Pátek Květen 5 14:06:54 CEST 2006

Dobry den,

ano zkousel jsem to, ale vysledek nebyl prilis presvedcivy.
S odometrii jsem na tom o rad lepe, i kdyz nepoznam prokluz, naraz, atd.
Chtelo by to asi kvalitnejsi zpracovani signalu. Mel jsem vystupy
akcelerometru pripojeny primo na AD jednocipu. A asi by to chtelo
vyssi vzorkovaci frekvenci (mel jsem 100 Hz).
Pouzite 2 akcelerometry od AD ADX203, jsou dvouose. Mozna by se to zlepsilo
i vhodnejsim umistenim. Mel jsem je pred osou diferencialniho
podvozku. Na ose by slo merit primo pricny posuv, resp. dostredive zrychleni a
zrychleni v podelnem smeru. Ja jsem ty zrychleni slozite skladal, a mozna byl
problem i v tom.