OT: silikon v mikrovlnce

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Květen 4 15:02:43 CEST 2006

 4.5.2006, 14:54:58
 No von ten silikon je teplotne dosti odolnej tak 300 °C, takze
 rozteceni asi netreba se bat. Pri normalnich frekvencich je taktez
 povazovan za dosti nizkostratove dielektrikum, na mikrovnach ale
 nevim. IMHO zalezi na tom jesli budete zapekat pouze samotny silikon,
 nebo i s kusem nejakeho zvance. V druhem pripade bych predpokladal ze
 ten zvanec bude dostatecne ztratovy aby se vetsina enrgie pohltila v
 nem, na silikon ji zbyde uz jen malo, proto se taky bude jen malo
 zahrivat. Konec koncu neni nad pokus / omyl. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz