Free simulacni SW

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 3 12:27:34 CEST 2006

 3.5.2006, 12:20:57

Knihovny si snadno doplnite, pro tech 50-100 typu soucastek co bezne
clovek pouziva je to otazka par hodin, rychlost na soucastnych PC se
mi zda byt vic nez dostatecna. Jedina vec ktera mne stve je ze pri
"krokovani" hodnot nejake soucatky vam ten simulator neoznaci ktera
krivka v grafu prislusi ktere hodnote. Alespon ve verzich 5-8 tomu tak
bylo, a pokud je mi znamo, neumoznovala to ani placena verze. A to je
v pl. verzi mozne krokovat az 5 ruznych soucastek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz