Jak se resi tento obvod?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Květen 3 12:07:05 CEST 2006

KM> Hmmm, mně to vyšlo jinak - vyšlo mi 2.316185 V oproti potenciálu 0V...:-(
KM> Něco je špatně..

pozor na napájení děliče, nahoře je minus a dole plus.

Tomas
zvc>> Omlouvam se za trivialni odtaz, ale bud mi neco unika nebo mam
zvc>> mezery v teoretickem vzdelani a nebo muj simulacni software proste
zvc>> rika kraviny, protoze se nejak nemuzeme shodnout na vysledku.

zvc>> Jak by se resil obvod viz priloha a jake napeti je na vystupu OZ.