[OT] WXP na USB HDD - reseni

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Květen 3 10:52:20 CEST 2006

2006/5/3, Tomáš Hamouz <hamouz@alsoft.cz>:

> Povazuji to za vaznou chybu, temer jakykoliv zadrhel pri komunikaci
> povede ke zhrouceni systemu. Asi to zde neuhlidali.
>
> Tomas

Pokud ten notebook nebude mit interni harddisk, ale jen externi na
USB, tak je snad jedno, ze se zaziva vytahne - bude to jako by se
pocitac natvrdo vypnul.

Ale ani tak by ke zhrouceni systemu nemuselo dojit, Widle by si proste
rekli "prosim vlozte diskovou jednotku" a jely by dal. Kdysi davno
jsem instaloval snad jeste W95 a nejak jsem sahnul na napajeci
konektor od disku, to zpusobilo kratkodoby vypadek jeho napajeni a ta
instalace si primo rekla at tam ten disk vratim, jinak ze nebude
pokracovat ;)

P.K.