Synchronni detekce: hleda se svab:).

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Květen 3 00:28:35 CEST 2006

Zdravim,

Nevim, ale na konkretni experiment fakulta koupila z meho pohledu za strasne
prachy zarizeni, ktere dany experiment resi...

Tam je signal tak jak jsem popisoval, cca 100kHz se stridou danou: 1us puls,
pauza a druhy signal(referencni) je invertovan a prvni prochazi merenym
objektem.

Vysledek je priveden na detektor. Tam je pri beznem stavu pak stredni
hodnota nula a pri zmene mezi kanaly pak z detektoru vyleze sinc impuls
umerny zmene mezi kanaly...

Ona to asi ani neni synchronni detekce, se mi zda, ony vsechny informace k
danemu zarizeni jedne nejmenovane renomovane firmy, dodavajici dane
vybaveni, jsou peclive strezeny a nesdelovany:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu