Re: Re: T2117 obsluzi spolahlivo BTA40?

JMD jmd@szm.sk
Úterý Květen 2 10:06:59 CEST 2006

Predradim opto triac MOC3020, bude to spolahlivejsie.

Budem to teda pre istotu riesit takto, aj ked v datasheete je pre BTA40
Ig max. 50mA pre I. aj II. kvadrant (co ma zaujima pri spinani v nule)
a T2117 ma -Io min. 100mA. Kto vie co za seriu dostanem do ruky, pricom
to bude umiestnene blizo chladica.

Dakujem

Bohdan

----- Originalna sprava prijata http://szm.com -----
Od: Danhard Komu: HW-news
Poslane:Mon,  1 May 2006 20:56:17 +0200
Predmet:Re: T2117 obsluzi spolahlivo BTA40a

Muzete predradit nejaky citlivy triak na maly
proud.

Danhard

Mate niekto prosim skusenost so
  spinacom v nule s regulaciou od f. Atmel typT2117 (obdoba U217) ci moze priamo
  obsluzit BTA40 (BTA41) pri spinani zataze 230V25A pre vsetky 4
  kvadranty? Pripadne doporucit mi citlivejsi trijak / spinac v nule, podobny
  dostupny a cenovo prijatelny.

Dakujem vopred,

S pozdravom
  Bohdan.