Re: OT: Co v¹echno se dá vyrábìt

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Květen 2 08:13:50 CEST 2006

Albert Einstein.

Ale jinak k te vire dneska uz se pomalu prichazi na to , ze "vira v neco" je
nam dana jaksi geneticky a souvisi to s psychologii a mozkem vubec . Tak
proto tolik ovecek :) Ono totiz kdysi davno kdy to lidstvo potrebovalo a
strasne to pomahalo v preziti. Stejne jako ruzne ritualy a pod. To ze to
dneska zneuziva nekdo pro svuj osobni prospech nebo prospech sve organizace
nebo pro moznost ovladani masy lidi , potazmo delani na ne BUBUBU je vec
jina  . Co je 2000 let z pohledu celeho vyvoje lidstva .

snehulak