[OT] Aktualni drivery k SB Audigy 2 ?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Březen 31 22:25:19 CEST 2006

ja to taky nechapu nicmene kdyz se mi podarilo znicit originalni cd tak jsem
stahl ze stranky nize ty prvni dva soubory nainstalil a jedu . akorat tam
nejsou ty aplikace k tomu ale ty ja nepouzivam.
btw. v nejhorsim existuji nejake alternativni drivery jsou lepsi v nekterych
ohledech , ale nepodporuji EAX takze pro hry nic moc .

http://cz.europe.creative.com/support/downloads/download.asp?sOSName=Windows+XP&region=3&Product_Name=Audigy+2+Value&Product_ID=10653&modelnumber=&driverlang=1029&OS=10&drivertype=0&x=26&y=13

snehulak