Prepinani 2xPC -> 1monitor

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Březen 31 20:26:09 CEST 2006

Jinak jsem to ted resil u me doma a jak uz me tu odhalili v ramci uspor
jsem nakonec zvolil reseni kdy ma kazdy pocitac svoji mys a klabosnici
(ty se daji vzdy nekam polozit) a misto monitoru PCcka spravuji pres
konzoli z pracovniho PC.

Bezvadne funguje treba TightVNC. Proti bezne wokeni konzoli ma tu
vyhodu, ze se pripojite do "sejsny", ktera zrovna bezi na vzdalenem PC.

RadekCX