OT: reklamace v GSMobile

POST - Nuslj1 nuslj1@post.cz
Pátek Březen 31 11:23:42 CEST 2006

Ano, musím potvrdit že jsem si před reklamací všiml že je zřejmě pravý horní
pin odtržený, ale pod konektor jsem neviděl. A také musím potvrdit že ten
horký vzduch nebyl zrovna nejšetrnější způsob odpájení konektoru, jako by
snad počítali, že tam ten konektor už nebudou pájet zpátky...

Nušl
****

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Thursday, March 30, 2006 9:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: reklamace v GSMobile

No nevim, vypada to ze konektoru nic nebylo, ty dva piny byly uz utrzeny od
tistaku ?
Ale jak to vypada, tak uz ten konektor dokur... horkym vzduchem.
Danhard
*******

Konektor je SMD a je napájen 6ti nožičkami. Už jsem ten telefon převzal, ale
do protokolu jsem uvedl že "s tím nesouhlasím...". Konektor odpájeli a
nechal jsem si ho vrátit vypájený. Obrázek je tady:
http://www.cvut.org/T610.jpg

Prý se již T610 nevyrábí, takže mi navrhly opravu za 4600,- v tom smyslu, že
bych dostal jiný typ telefonu. Účetní tvrdila že posudek není drahý a že si
ho v tomhle případě mam nechat udělat.