GSM 'paralelka'

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Březen 31 10:59:17 CEST 2006

At 10:30 31.3.2006 +0200, Petr Zahradnik wrote:
>Puvodni zprava ze dne 31.3.2006:

>A vazne to funguje tak, jak pise Sasa, tj. ze aktivni je ta, co se
>zapne pozdeji? Ja jsem se na to prave primo ptal, jestli se musi ta
>prvni vypnout a bylo mi receno, ze vitezi ta pripojena, ze se musi
>tedy nejdrive vypnout, jinak se ta nove zapnuta neprihlasi. Tak jak to
>opravdu je?

Alespon u klonovanych SIMek to funguje tak, ze je vzdy aktivni tak, ktera
naposled komunikuje se siti. Takze pokud treba obe simky pojedou v autech a
budou si je BTS postupne predavat, bude aktivni kazdou chvili jina SIMka ;-)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz