Lantronix XPort problem - neni na siti

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pátek Březen 31 02:26:34 CEST 2006

Zdravim,
diky za radu, zkusim... jinak uvitam kazdy dalsi poznatek...

Je to rev. B14, pravdepodobne olovnata, puvodni firmware byl jeste z rady
1.8.

to P. Zahradnik: Novy firmware jsem tam nahral pres RS-232, jejich original
(v. 6.1.0.0.), ony existuji i neoficialni verze? Kde rostou?

Ivo Strasil
----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 30, 2006 7:46 PM
Subject: Re: Lantronix XPort problem - neni na siti

Podobné chování jsme párkrát zažili. Nejlépe zkusit konfiguraci po RS232
(pokud je to možné) a pak přehrát software. Kolega Miroslav Steiger, který
pracuje s Xporty každý den, by Vám zítra jistě poradil lépe. A to je stará
verze, nebo už nová, bezolovnatá a s R na konci ?

K přepisování sw občas dojde při špatně navrženém zdroji či chlazení.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com