Co je to za typ anteny ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 31 01:28:29 CEST 2006

Tak sroubovicova antena to neni, Antena ma H respektive V polarizaci podle toho jak se natoci a pak N konektor ma "nekonecky" odpor mezi "stinenim" a "stredovym" pinem. Muj odhad je, ze z N konektoru proste couha ctvrtvlny dipol.

Pri prolezani netu jsem narazil na toto, coz je v podstate identicka antena a jsou u ni popsany parametry.
http://www.i4shop.net/cz/iObchod/WebInfo.asp?Id=177

Podle popisu z
http://www.edunet.souepl.cz/~weisz/dilna/en_ant/ant5_2.php
by mohlo jit o dieletrickou antenu, ale bohuzel se mi nezobrazuji obrazky.