OT: reklamace v GSMobile

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Březen 30 20:38:19 CEST 2006

At 19:57 30.3.2006 +0200, POST - Nuslj1 wrote:

>Prý se ji¾ T610 nevyrábí, tak¾e mi navrhly opravu za 4600,- v tom smyslu, ¾e
>bych dostal jiný typ telefonu. Úèetní tvrdila ¾e posudek není drahý a ¾e si
>ho v tomhle pøípadì mam nechat udìlat.

Problem je, ze tady jsou vytrzeny microvias, to se opravuje hodne blbe. Nez
ho vyhodis tak se da vzit skalpel a extra opatrne odskrabavat laminat a
doufat, ze spoj vede ve vrchni vrstve.Pak pocinovat, pripajet dratek z
lanka, pripajet kontakty zpatky za zbyle plosky, pripojit ty utrzene k
dratkum a kdyz to bude fungovat tak zalit lepidlem. Je to hrozna piplacka,
idealni je to delat pod mikroskopem, ale uz jsem takhle telefon opravoval.
Jinak samozrejmne nejlepsi reseni je T610 zahodit, protoze z toho stejne
nikdy telefon nebude a koupit Nokii ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz