Grafika do PC

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Březen 30 20:06:50 CEST 2006

Nedávno jsem podobný problém řešil. Karta P750 od Matroxu má 2xDVI a jeden se dá rozdvojit adaptérem na dva analogy. Zkusil jsem to na dvou stejných monitorech L557 (eizo), jeden na DVI a druhý přes redukci a rozdíl byl znát. Není to sice nijak výrazné, ale je to znát. Nechal jsem oba na DVI a třetí mám na analogovém Matroxu Mill 2 PCI. Takže plocha je cca 3840*1024.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Ing. Karel Matějíček
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Thursday, March 30, 2006 6:39 PM
  Subject: OT: Grafika do PC

  Řeším podobný problém. Chci koupit LCD (Fujitsu - Siemens P19-2) a zároveň omladit PC. Nepotřebuji žádné hry a tak uvažuji,
   zda mně stačí integrovaná grafika. Dost lidí mně tvrdilo, že nepoznali rozdíl mezi analogovým a digitálním připojením. Ušetřený
  peníz bych mohl investovat do lepšího procesoru. Zrovna se mně zalíbil dvoujádrový Intel D 805 za 4k. Časem by se mohla grafika
   dokoupit. Problém je ale jakou základovku. Nemáte někdo tip na procesor + základovku + paměti (asi 1 GB) + případně grafiku
  za co nejméně peněz a nejvíce muziky