Predelani zarizeni z RS232 na kartu PCI

m.zaplik@volny.cz m.zaplik@volny.cz
Čtvrtek Březen 30 20:01:08 CEST 2006

Puvodne jsem chtel zacit cele znovu a nic nebastlit na jinou kartu ale vidim
ze by to asi bylo nad moje sily. Nevysla uz ISA z mody? Ale ted mne napadlo
vzit z PCI jen napajeni a vystup treba usb pripojit kablikem rovnou na
board. A nebo to takhle udelat misto mechaniky???

Martin

----- Original Message -----
From: "Petr Tomasek" <tomasek@etf.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 30, 2006 6:46 PM
Subject: Re: Predelani zarizeni z RS232 na kartu PCI

On Thu, Mar 30, 2006 at 02:36:27PM +0200, Jan Waclawek wrote:
> No ved vravim...
> Pre prototyp:
> - kupite RS232 kartu do PCI slotu
> - nalepite (sekundakom) na nu Vase zariadenie
> - seknete privod od D9 do karty (alebo vyhodite svaby ktore prevadzaju
> urovne z 5V na RS232)
> - TTL vstup do Vaseho zariadenia pripojite na seknuty privod v smere na D9
> - seriovy vystup z Vaseho zariadenia naletujete na seknuty privod v
> smere do karty
>
> Pre produkcnu verziu budete zhanat ten svab co robi RS232 z PCI.
>
> wek

Nic proti, ale tazatel zrejme (pokud tomu dobre rozumim) mel
na mysli RS232 UPLNE vypustit a komunikovat se zarizenim primo.

K tomu mam jednu poznamku. Pokud by chtel takovou vec prodavat,
je treba zakoupit ID te karty (ty cisla jsou pridelovana jakousi
organizaci, stejne jako u USB a neni to zadarmo). Pokud vim,
tak by bylo daleko jednodussi to udelat s ISA sbernici...

P.T.