Predelani zarizeni z RS232 na kartu PCI

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Březen 30 18:00:46 CEST 2006

Ale toto co pises je dalsia moznost. OK. Ja som dal USB ako alternativu
k vyrobe vlastnej PCI karty, ako znela povodna otazka.

Dobastlit to k hotovej PCI/RS232 karte je porovnatelne, dokonca
jednoduchsie, ako spravit prevodnik k RS232. Z povodnej otazky som mal
pocit, ze Martin chce riesit PCI kartu "od podlahy", co trivialne nie
je (casovanie, PnP a vobec :-). Ak by sa pouzil hotovy PCI/RS232 cip
(da sa _bezne_ zohnat?), tak to samozrejme zjednodusi mnoho veci :-)

miro