Grafika do PC

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Březen 30 16:15:14 CEST 2006

Spíš to byla karta Matrox. Dneska už jsou rozdíly nepatrné, není třeba do
ničeho investovat. Ale pokud je PC 3-4 roky staré, tak tam opravdu karta za
nic stát nemusí. IMHO nejkvalitnější řešení je koupit LCD + VGA s DVI a pak
to propojit. Odpadne tím přechod DA AD a obraz utrpí minimálně.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death