Poruseny obsah EPROM?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 30 11:40:46 CEST 2006

Vcera jsem otestoval dalsi tri displeje a je to nejake divne.

U tech tri byla jen u jednoho porusena pojistka, ale po projeti cele
znakove sady je vicemene vysledek stejny jako u toho prvniho. U jednoho
displeje dokonce chybi i nektere znaky kde u osatnich jsou. Treba v
souvisle rade cisel od 0 do 9 chybi jednicka.

Treba bych to i svedl na nejakou spatnou komunikaci, ale ono to funguje
pokazde stejne. loupy je ze m ten dobrej nepujci. :-)

RadekCX